Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Szex a csajommal

2020.03.18. 11:50 molnarandrasdeluxe

tini cica

 

 

 

Olyan se veled,se nélküled kapcsolat volt a miénk.

Gyakran összevesztünk,néha hetekig is eltartott a mosolyszünet,úgy voltam vele,ha van,van,ha nincs,lesz másik...

A fő ok,hogy együtt voltunk,a szex volt,bármit megcsinált,bárhol. Nagyon izgatta az,hogy ha kitalált történeteket meséltem neki,pl. hogy dugtam meg az elvált szomszéd asszonyt,a boltban kevés pénzzel betérő vásárlót,stb.

Akkor épp jól elvoltunk,csak anyám helyett is pultoztam,mert megbetegedett,a hét bizonyos napjain meg hajnalonként áruért jártam. Szerdán, zárás után azonban mindkettőnknek jó volt,siettem haza fürdeni,mert az anyósjelölt 8-kor haza szokott állítani,10 helyett.

Délután 6-ra kb. meg is érkeztem a ház elé.A kapu nyitva,becsuktam magam mögött,bejárati ajtó és a csajom szobája nyitva,minden más zárva. A szobájában a forgó fotel az ajtónak háttal,láttam,hogy benne ül valaki.

- Már nem is kívánsz? - fordult felém a fotelben a barátnőm mesztelenül.

-Nem is baj,mert a főnök úgy is mondta,hogy túl hosszú szoknyám,levághatnék belőle! - kacérkodott.

- Vágassa az anyja szoknyáját le! - dobtam vissza a lasztit.

A csajom egy hosszú combú,karcsú átlagos cicis,nagyon szép nő volt.

Pár napja nem is maszturbáltam,inkább aludtam,annyira fáradt voltam, telefonon is csak pár szót váltottunk.

Most a farkam egyből kemény lett,ahogy huncut mosollyal a száját nyalogatta.

- Sok dolgom volt,maszekolni is voltam egy öregasszonynál,kétszer is. - magyarázkodtam.

- Mesélj,nem kellett mást is a maszekban csinálni? - felizgult és ez azt jelentette,hogy történetet vár,mégpedig jó szaftosat.

- Hát,volt más is! - sejtelmeskedtem.

- Mesélj! - húzott a fotel elé,kigombolva a sliccem,kemény faszom bekapva.

Én pedig töviről-hegyire elmeséltem,hogy szexeltem a nagyival,közben simogattam a haját,néztem ahogy cumizza a faszt.

- De jó... na gyere,nyalj ki! - vezényelt a lábai közé,szerette ha orálisan izgatom,hamar el is élvezett most.

Valamivel nyugodtabban feküdt hanyatt,és kezdte verni a gyíkom,a szájától nem messze.

- Csináld kicsit,hagy nézzem... - kért.

Csináltam magamnak,közben a száját néztem,hibátlan fogait,ránc nélküli fiatalos bőrét.

- Mi volt a baj a szoknyáddal? - lihegtem.

- Amikor felültetett az asztalára mindig beleakadt az irattartókba,amikor basztunk! - folytatta a fantáziálást.

Ismertem a főnökét és elképzeltem,ahogy kefélnek az íróasztalon és én meg a másik feléről hátulról Mártit nyomom, és a két nő csókot vált.

Erre aztán elélveztem,összespriccelve az arcát,ajkát meg a haját is.

Az ujjával szedte össze a spermámat,és lenyalta.

- Beindultál arra a vén faszra? - nevetett fel.

- Te meg az öregasszonyra? - vágtam vissza.

Aztán eszembe jutott,az én sztorim is elég hihetetlen,az övé is,az enyém viszont igaz,mi van ha az övé is?

Felöltöztünk,hátha az anyja előbb jön.

Ültem az ágyon,ő feküdt,fejét az ölembe hajtotta.

- Ha adnának egy házat,csak engedj beszállni valakit,az férfi vagy nő lenne? - törtem meg a csendet.

- Nincs az a pénz! - fortyant fel.

- Dehogy nincs,hülyeséget ne beszélj! - szögeztem le.

- Mit tudom én,attól függ... - gondolkodott el rajta.

- Na??? - kíváncsiskodtam.

- Nincs annyi időnk,hogy még egyszer... - mondta vihogva,azt hitte,hogy történetet szeretnék hallani.

- Nem biztos,hogy jön. - felizgultam a hármas gondolatára és lehúztam a nadrágom

Megvonta a vállát majd rábukott a farkamra

- Szóval? - érdeklődtem.

Oldalára feküdt,közben verte.

- Mit kellene vele csinálni? - kérdezett vissza.

- Mit vállalnál? - egyre jobban izgatott a téma de úgy vettem észre,őt is.

A combom két lába közé szorította és megcsókolt.

Zihált. A hajába markoltam és elhúztam a fejét,nyaka hátrafeszült, csókolni,harapdálni kezdtem,tudtam,hogy imádja.

- Nézhetné ... - nyögte ki.

- Ki? - vártam a választ izgatottan.

- Mondjuk egy nő... de csak akkor,ha nem jobb tőlem! - suttogta.

- Na és ha be akarna szállni? Mondjuk a combját meglovagolnád? Vagy a mellét masszíroznád? - faggattam tovább.

Közel volt,ráhúzta magát a faszomra.

- Inkább nézném ahogy te masszírozod a nagy csöcseit! - fantáziált tovább.

- Ha nem érné be ennyivel? - egyre közelebb kerültem én is a csúcshoz.

- Akkor megbaszhatnád! - kiáltott fel és elélvezett.

- Ne menj el bent! - figyelmeztetett lassabban lovagolva rajtam de már későn,annyira izgi volt a szex közbeni téma,hogy belelőttem az ondómat a puncijába.

Mintha darázs csípte volna meg,úgy pattant le rólam.

- Normális vagy? Miért nem vetted ki?- ordította.

- Bocs... - csak ennyit bírtam kinyögni.

Kiszaladt a fürdőbe és már hallottam a tusoló zaját,ilyenkor szétcsavarja és a csövet feldugva akarja kimosni a magom odabentről.

Kb. negyedóra múlva kijött és szótlanul rogyott mellém az ágyra.

- Ha nem szólsz megint hozzám,mint a múltkor,akkor inkább hazamegyek! - álltam fel az ágyról.

Egykedvűen nyomogatta a tv távirányítóját,utáltam ezt a viselkedését ilyenkor. Kétszer is elmentünk mindketten,most meg olyan hülye volt.

- Szia. - pusziltam volna meg a száját de elhúzta.

- Oké. - csak ennyit mondtam és elindultam az ajtó felé.

Mikor kiléptem a kapun,nagyot sóhajtottam és annyit mondtam magamban,na,itt a vége...

Hátra sem fordulva ültem a kocsiba és elindultam,a tükörből láttam anyóspajtást a sarkon feltűnni,villantottam kettőt a féklámpával neki és ráléptem a gázra.

Pár perc múlva hazaértem,anya csodálkozó szemeit látva csak ennyit mondtam:

- Ennyi volt,a lábam törjön ki,ha még egyszer odamegyek! - becsuktam a szobám ajtaját és az ágyra dobtam magam,ruhástul aludtam azon az éjszakán.

Álmomban a nyaralónkban voltam és de nem egyedül... hanem Mártikával,a nagyikával...

Read more: http://szextortenetek.uw.hu/index.php?c=szextortenet&k=3261#ixzz6H2Krx9T1

judit tini cica

 

judit tini cica

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://luxurygirls.blog.hu/api/trackback/id/tr2715532974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása