Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

luxurygirls

Friss topikok

Nagyi dugás

2020.03.18. 11:56 molnarandrasdeluxe

tini cica

 

 

 

Nagybátyám cége villanyszereléssel foglalkozott,nyaranta sokat dolgoztam nála,a szakmám is hasonló volt,ezért besegítettem nála időnként.Késő este sms-t kaptam,címmel és sürgős,minél előbbi megjegyzéssel.A barátnőmmel egész hétvégén civakodtunk mindenféle apróságon,az este is puszi nélkül váltunk el.


Reggel 6-kor keltem,bedobtam egy anya gyártotta szendvicset,a boltban kiraktam a kocsiból az árut,anyámmal egyetemben,majd a megadott címre indultam.


Szintes ház előtt álltam meg,hatalmas kutya vicsorgott a kapuban,7 óra múlt el pár perccel.


A csengetésre egy 55 körüli,vörös hajú, szemüveges nő jött ki.


Bő sötétkék blúza alatt átlagos cicik melltartóban,bokáig érő fekete sztreccs nadrág volt rajta,középmagas sarkú papuccsal.


- De jó hogy ilyen korán jött,jöjjön utánam! - dicsért meg,a postaládából kivett újsággal a kutya felé csapott,aki erre eloldalgott abbahagyva az ugatást.


- Szolgáltatunk,drága hölgyem! - széles vigyorra húzódott a szám.


A házba mentem utána,a segge is jó volt,a francia bugyi körvonalai látszottak a cicanadrágján.


- Zizeg fent a doboz,meg néha villognak a lámpák is! - mutatott a bejárati ajtó feletti sarokban lévő kismegszakító táblára.


- Kell létra. - jegyeztem meg.


- Tessék. - a falhoz támasztott szétnyitható létrára mutatott.


A doboz alá tettem majd felléptem rá.


- Ez leszakadt,a drótokon lóg az egész, kilazultak,ezért villog. - állapítottam meg a probléma okát.


- Jaj,csak az unokám kicsit felütötte a seprű nyelével... - szabadkozott.


- Mindegy,mindjárt visszacsavarozom,meg átnézem a kötéseket. - feleltem de amint hozzáértem,a kezembe maradt az egész,vezetékestül,mindenestül.


- A fenébe! Tessék feljönni a létrára,addig tartani,míg hozok be szerszámokat a kocsiból! - szóltam el magam hangosan.


- Mondtam a férjemnek tegnap,hogy nézze meg...de a kocsma fontosabb,az se baj ha kigyullad a ház! - kesergett.


Megbántam a kifakadásom,elvégre pénzért csinálom,nem szívességből. Fellépet az utolsó fokra és átvette a terhem.


- Siessen,ha lehet,nem bírom sokáig tartani! - kért meg.


Megindultam lefelé,lassan mert igencsak a fal meg az asszony közé szorultam de ő csak így érte el a táblát.Hozzásimultam a melleihez,amik egész jól rugóztak a tartóikban. Aztán leléptem a padlóra,az arcom a muffjától pár centire,szinte éreztem az illatát,a farkam megkeményedett. Lassan húzódtam kifelé, közben a vádlijára tettem a kezem,éreztem annak feszességét, láttam,ahogy feszül a combja is.


- Bocsánat... - mormogtam, csend volt a válasz.


Megszemléltem a fenekét,hmmm egész jó volt,kicsit nagy,nem olyan tinilányos,hanem olyan asszonyos.


Kiléptem az ajtó,majd visszaugrottam.


- Hogy az a .... a kutya majd a seggembe harapott! - fakadtam ki.


- Jaj,ne haragudjon,cseréljünk helyet,elzárom! - könyörgött.


Most én mentem fel hátulról, hozzá simultam ,a farkam a seggéhez nyomtam,ahogy elfoglaltam a pozícióm.


Érezhette az erekcióm.


Szép óvatosan mászott egyre lejjebb,kemény faszom a hátát simította.


Kiment,elzárta a kutyát.


- Nekem kell nő létemre ilyeneket csinálnom! - fakadt ki,miközben fellépet a létrára,hogy visszajöjjön.


Ismét megfordultam,hogy szemben lehessek vele,az orromig ért,ahogy belekapaszkodott a táblába ismét.


Egyet lejjebb léptem,közelről szemléltem a hölgyeményt,az arcán néhány ránc volt,a haja őszes,kezdett lenőni már,a tekintetünk összetalálkozott.


- Bocsánat! - szabadkoztam ismét de már a feneke alatt a combja hátsó felébe is bele kellett kapaszkodnom lemenet közben.


Behoztam a szerszámokat és egy kihúzhatós teleszkóppal a dobozt alátámasztottam.


- El lehet már engedni,csókolom! - mondtam neki.


- Tisztára elgémberedtem,a derekam majd leszakad! - sopánkodott lejövet.


- Most már egyedül is boldogulok,hölgyem! - köszöntem meg a segítségét.


Gyakorlottan fúrtam vissza a helyére a táblát,majd a kilazult kötéseket meghúzgáltam,a végén leellenőriztem mindent.


- Tökéletes! - mondtam,közben pakoltam a cuccaimat össze.


- Hol tudnék kezet mosni? - kérdeztem a nőtől.


- Ott a fürdő. - mutatott hátra.


A fürdőben a fregolin bugyik,harisnyák száradtak,amik csak fokozták a sexuális izgalmamat.


Ahogy kijöttem,pénzt próbált a zsebembe erőszakolni.


- Ne tessék már! A nagybátyám fog számlázni,én csak egy melós vagyok! - hárítottam el.


- Ez a magáé,szeretném megköszönni a gyors kiszállást! - ellentmondást nem tűrt a hangja.


- Köszönje meg másképp... - mondtam halkan és a fenekére tettem a kezem.


- Ne akarjon ilyet,nem lehet! - védekezett erőtlenül.


- Milyet? - néztem a szemébe és a seggét megmarkoltam erősebben.


- Neee... hangja erőtlen volt.


Másik kezemmel a cicijét simogattam,a kosaras melltartó miatt éreztem a ruganyosságát de így is izgató volt.


Kiszedtem a melleit és csókolni,szopni kezdtem őket.


Nagyokat sóhajtott és a fejem simogatta,nyilvánvaló volt,hogy rég volt része kényeztetésben.


Benyúltam a feszes naci alá,bele a bugyijába,ami igencsak lucskos volt.


Zihált hangosan,csukott szemmel az asszony de nem ellenkezett,engedte,hogy a dudáival játsszak és puncijába nyúljak fel jó mélyen.


Meg akartam csókolni de elhúzta a száját finoman , jelezte,


hogy ezt nem akarja.


Elé térdeltem és húztam le a testéhez tapadó ruhadarabot sikerrel. Kilépett az egyik szárából,én a jobb combját a bal vállamra tettem és a sötétkék francia bugyit félrehúzva mélyen benyaltam.


Apró sikkantás volt a reakciója.


Nyelvemmel kerestem a csiklóját,miután megtaláltam, szopogattam, nyalogattam.


Egyre szaporább volt a lélegzetvétele és már két kézzel nyomta a fejem a puncijához,majd hangosan jajgatva elélvezett.


- Jézusom... - szégyenkezett el és takarta kezével a nemi szervét ami a bugyi vonaláig szépen ki volt borotválva , megritkítva.


- Most pedig csinálja nekem,hagy legyen jó! - egyenesedtem fel,a faszom kiszedve a nadrágomból,kezét rárakva.


Elég bénán kezdte el verni,a plafonra nézve.


Egyszerűen felkaptam és elindultam vele keresni egy ágyat.


A második ajtó mögött két kanapé is volt,a közelebbire fektettem hanyatt és a lábait a nyakamba tettem.


Egyszerűen megkerestem a puniját és betoltam a gyíkom.


Veszett iramban kezdtem baszni,néztem a szemébe mélyen és közben a combjait markoltam,hát, hiába volt 50 felett, a combjai jó kemények voltak.


Nem kellett sok,belespricceltem a pinájába és magamhoz szorított a derekát.


- Hú,ez nagyon jó volt,jól felizgatott! - lihegtem.


- Én? Dehogy tudnék én felizgatni egy ilyen jó kis kakast! - válasza sejtelmes volt.


Összeszedelőzködtem.


- Ha legközelebb baj van,rögtön lehet engem is hívni! - kacsintottam rá.


- Remélem ilyen jellegű problémánk nem lesz a közeljövőben. - sóhajtott nagyot.


- Nem is a villanyra gondoltam,azt megcsináltam rendesen! - húztam ki magam büszkén.


- Ez ugye a falak között marad! - nézett rám szúrós szemekkel.


- Persze,mit nem tetszik gondolni... - szúrtam le.


Kikísért a kapuig,beszálltam a kocsiba és végig mustráltam.


- Ne bámuljon így mert meglát még valaki! - súgta halkan mosolyogva.


- Még nem láttam ilyen jó kis nagyikát,hagy nézzem már! - kacsintottam az asszonyra.


Elindultam az autóval, a nő befelé menet hátrafordult nevetve, amiből az jött le nekem,hogy itt még nincs vége.


Nagyot sóhajtva kerestem a telefonban meg a következő címet...


Read more: http://szextortenetek.uw.hu/index.php?c=szextortenet&k=3262#ixzz6H2Lyer69

judit tini cica

 

judit tini cica

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://luxurygirls.blog.hu/api/trackback/id/tr9715532982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása